Status
Stängd för vidare inlägg.
H

Havregryn

köpte en nosgrimma för nån dag senast, har inte hunnit prova den på någon av hästarna ännu. men vad säger ni? första blicken, snygg/ful? kan själv inte bestämma mig än, men hyfsat läder och bred så annars får de bli en hemma nosgrimma:

22453408.jpg

Sv: snygg??

Jag kan inte heller riktigt bestämma mig!

För smal för att passa på min häst, men annars inte så tokig... men den där ringen... hmm jaaa... jag vet inte :p

ne precis just den ringen, den kan jag inte bestämma mig om heller

Jag hade tyckt att den varit fin utan aachenfästet, men nu ser den lite lustig ut tycker jag, inget i min smak. Jag gillar dock att lädret är blankt och fint :idea:.

jag kan inte låta bli att gilla achenfästet en anings ändå! lite, nyskapande är aldrig fel!:D

jag tycker den är snygg! haha, lite coolt med den där ringen. :D vore kul o se en bild när den är på hästen också ;)

jag ska ta bild på kraken med den så får man se helheten..

coolt med ringen ja, då de är ju orginellt, men haha har inte ännu heller bestämt mig om den är snygg.. hihi

Ta ett kort med den på:bump: Kan inte låta bli att, kanske, eventuellt gilla den:)

Har inte sett nån liknande förut... Men alla ska ju inte va lika, tycker att den är snygg:D

Jag tycker inte riktigt om den där ringen :angel:

Men du får ta och visa en bild på din häst iklädd nosgrimman - så kanske man ändrar uppfattning! :)

Tycker det är både snyggt o fult :D. Gillar när de kommer med nya ideer, tror det är fler som kommer gilla den när man vant sig.

jag återkommer med bild i morgon om jag hinner, annars lördag. ligger fortfarande i vardagsrummet, har inte kommigt ut till stallet än :( är själv spänd på hur den kommer att se ut.. hehe

precis både ful och snygg.. :P

gillar ideen med den i alla fall, ska bli spännande att se den på hästen sen.

Jag tycker den var ball, men är det verkligen bekvämt med den där ringen. jag menar: om man spänner hårt :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 436
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Esmeralda
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 154
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka