Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hängt för mycket på Pinterest och blivit helt såld på märket Holland Cooper däremot har jag inte beställt någonting därifrån och kan inte uttala mig om kvalitet, utan kommer vänta till Black Friday med att beställa något därifrån.
Nu är mitt beroende färgerna mörkblått/svart och roséguld/guld. Snygga outfits till stallet har blivit alldeles för roligt för mig
Ja, loggorna är väldigt stora, men på något sätt gillar jag det de har även andra kollektioner där namnet inte syns över hela plagget utan bara är en diskret logga.Blev tvungen att googla märket. Fina kläder men lite väl in your face med att ha märket så synligt i så överdimensionerade stora bokstäver?
Och jag tycker att PS-schabraken har fantastisk passform! De enda som verkligen ligger helt stilla på min häst. Tycker att de är väldigt dyra, men just passformen gör att jag ändå har några till min häst.Jag tycker att dyra ridkläder är snygga men priset är oftast helt sjuka, inte värt alls, tycker även att t.ex ps schabraken har kass passform och Maja delorez ridbyxorna inte alls sitter bra och går lätt sönder. Men om man har pengarna för det så go for it, personligen köper jag hellre lite billigare utrustning/kläder på t.ex granngården då det är bra grejer och för bra pris. Mvh Agnes
Håller med! Ligger helt stillOch jag tycker att PS-schabraken har fantastisk passform! De enda som verkligen ligger helt stilla på min häst. Tycker att de är väldigt dyra, men just passformen gör att jag ändå har några till min häst.