C
cerrox
sitter här med världens sämsta dåliga samvete just nu. hästen min brukar normalt sätt få på sej ett täcke under dom dagarna då det regnar/snöar & eller blåser. vill inte ha täcke på honom konstant, men eftersom han är arab & lite känslig så behöver han täcket som skydd ibland. det är oftast inte jag som fodrar på morgonen eller släpper ut & den som gör det tar inte på täcke, så då dom dagarna jag anser att hästen behöver har täcke på sej så åker jag oftast själv ut & sätter på det eller om jag har tur kan be någon annan. men nu har jag brutit foten & kan inte köra bil & ingen kan hjälpa mej. så idag har hästen fått gå ut utan täcke!! känns för & jag känner mej som en dålig matte.
men tror ni att min älskade vän far illa av att gå ute utan täcke!?? säg att han inte gör det!! måste höra någon säga det. :smirk:
han har väl gått ut nu runt 8 snåret & kommer inte in förrens 20 tiden ikväll, så det är ju en hel del timmar i detta snöoväder. det är några minus med mycket snö & en hel del blåst. inte bra!! kan om jag ha tur få på honom täcket vid middag. men tills dess. ..
tvungen att skriva av mej. ..
men tror ni att min älskade vän far illa av att gå ute utan täcke!?? säg att han inte gör det!! måste höra någon säga det. :smirk:
han har väl gått ut nu runt 8 snåret & kommer inte in förrens 20 tiden ikväll, så det är ju en hel del timmar i detta snöoväder. det är några minus med mycket snö & en hel del blåst. inte bra!! kan om jag ha tur få på honom täcket vid middag. men tills dess. ..
tvungen att skriva av mej. ..