Shaggy
Trådstartare
Förra året fick Novan på sig snösulor runt om och det fungerade väldigt bra ända tills vi skulle ta av vinterskorna för sista gången. Då upptäckte vi att hon fått en liten hålvägg i trakten på ena bakhoven. Eftersom sommaren har varit så blöt och allmänt jävlig så har vi inte lyckats få bort hålväggen helt ännu (hon har inte ont av den), trots daglig rengöring och barfotagång bak. Min teori är att hon fick hålväggen för att det blev för varmt, fuktigt och syrefritt under snösulan.
Hur ska jag nu göra iår? Idag kommer hovslagaren och ska slå på vinterskor med snösula (DYRT ) men ska jag bara be honom om snösulor fram . Hitills har jag kratsat styltor på framhovarna ett antal gånger men på bak har det bara blivit styltor en gång, och det var egentligen inga riktiga styltor utan jag tog dom när jag ändå höll på.
Hur ska jag nu göra iår? Idag kommer hovslagaren och ska slå på vinterskor med snösula (DYRT ) men ska jag bara be honom om snösulor fram . Hitills har jag kratsat styltor på framhovarna ett antal gånger men på bak har det bara blivit styltor en gång, och det var egentligen inga riktiga styltor utan jag tog dom när jag ändå höll på.