Snorig hund

Iso

Trådstartare
Ahh, "våran" lilla labradorvalp är aldelles snorig. Hon har antaligen åkt på en förkylning?

Finns det något man kan göra för lilla knodden? Hon är aldelles trött och seg. Jag har hittils bara torkat bort snoret med papper (det är vattnigt snor).

Haha, och jo jag vet. Jag är överbeskyddande :p
 
Sv: Snorig hund

Sålänge snoret är genomskinligt känns det ju inte som det är så allvarligt.
Ta tempen, om hon har feber kan det vara en god idé att kontakta veterinär, små valpar har ju inte så mkt att "ta av" vad gäller vätskebrist etc.
 
Sv: Snorig hund

Hmm..ska nog ta tempen då. Hon är väldigt gnällig också..gnyr och så och är allmänt rastlös, mer än vad hon brukar vara..
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har sakta börjat tro att jag har blivit allergisk i vuxen ålder. Exakt mot vad vet jag inte än, men kvalster och/eller pälsdjur...
Svar
6
· Visningar
1 117
Senast: Quez
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 324
Senast: Sel
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 007
Senast: Monstermom
·
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
89 656
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad läser du just nu?
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp