Snoppen är ond!

N

Night_Walker

in hund har ont ii sin snopp åå det blöder lite ibland bara dåå han pinkar typ.... veterinären tror att det kan vara urinsten :(

Sv: Snoppen är ond!

Veterinären tror???????
Vill inte skrämma upp dig, men det kan lika väl vara något med prostatan. När min hund kissade blod berodde det på cystor i prostatan.

Kan vara vanlig UVI (urinvägsinfektion) också... Det gör svinont! *ajaj*
Om jag vore du skulle jag åka till veterinären snarast.

Hej min hund kissade oxå blod ett tag åkte ut & in till vetrinären de sa tvätta bara men sen blev jag förbannad & sa att de var tvungen att göra något & de hittade cystor i prostatan så jag var tvungen att kastrera han pga det. Så kolla upp det så fort du kan min hund har blivit mycket gladare nu.

men han har inte ont längre å han blöder inte heller.. vi pratade med veterinären å det va troligen bara urinvägs infektion så det gick över av sig självt. *skönt* :banana:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 691
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 773
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 738
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 406
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama