Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur får jag bort snokar inomhus? När det är som värst får jag ta bort 15 st dagligen.
Alltså jag förstår att det är sagt/skrivet på skoj, men ibland blir det lite tjatigt. Antalet gånger folk sagt och säger att jag borde bränna ned huset och liknande "höhö" när de hör att jag har spindlar och ormar hemma är... well... det är ofta. Så jag har helt enkelt börjat säga ifrån.Spränger huset i luften?
Skoj?Alltså jag förstår att det är sagt/skrivet på skoj, men ibland blir det lite tjatigt. Antalet gånger folk sagt och säger att jag borde bränna ned huset och liknande "höhö" när de hör att jag har spindlar och ormar hemma är... well... det är ofta. Så jag har helt enkelt börjat säga ifrån.
Ja, för allvarligt kan det såklart inte vara oavsett hur stor aversion man har mot ormar.Skoj?
Alltså om det regelbundet kom in upp till 15 ormar i mitt hus utan att de var husdjur hade inte jag satt min fot i huset förrän det problemet var eliminerat.Ja, för allvarligt kan det såklart inte vara oavsett hur stor aversion man har mot ormar.
Men det är ju en helt annan sak.Alltså om det regelbundet kom in upp till 15 ormar i mitt hus utan att de var husdjur hade inte jag satt min fot i huset förrän det problemet var eliminerat.
Nej jag fattar, jag får dock panik av bara tanken, men jag ska hålla mig till ämnet!Men det är ju en helt annan sak.
Never mind, det är inte så allvarligt jag tycker bara att kommentarer i den stilen är tröttsamma.
Jag förstår känslan. Förlåt om jag lät mästrande, min toleransnivå har helt klart sjunkit sedan jag skaffade tarantellerna också.Nej jag fattar, jag får dock panik av bara tanken, men jag ska hålla mig till ämnet!
Hehe! Spindlar är jag obrydd över så kommer inte komma med olämpligheter därJag förstår känslan. Förlåt om jag lät mästrande, min toleransnivå har helt klart sjunkit sedan jag skaffade tarantellerna också.
På allvar? Var i hela friden bor du?Hur får jag bort snokar inomhus? När det är som värst får jag ta bort 15 st dagligen.
Känner samma, låter som en skräckfilmPå allvar? Var i hela friden bor du?
Åtminstone när det är riktigt varmt ute så kan ormar söka sig in för att få svalka.På riktigt? Aldrig hört talas om något liknande, att ormar söker sig inomhus. Har du kollat igenom hus och grund (om huset har en typ av grund där det är möjligt att ta sig in) så att det inte finns ett bo någonstans, typ?