Snart sommar

S

Stallflicka

Snart är det sommar. :bow:
Då ska jag äntligen få gå ut med min hamster för första gången i hamsterkopplet. Hade det till förra hamstern som älskade när vi var ute och gick med honom. (Såklart när det var varmt och soligt ute ;)).
Har ni också små hamsterkoppel till era hamstrar? :D

finns det verkligen koppel som passar till så små kroppar? :confused: Borde inte hamstrar vara ganska ömtåliga i skelettet? Marsvin ska ju inte ha selar och koppel och de är ju ändå lite större.

Jo, faktiskt, det finns ;). Det sitter inte så att det far av men ändå inte så hårt så dom gör illa sig.. ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 869
Senast: Mirre
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 829
Hästvård Då har vi dessvärre åkt på den stora blodmasken i stallet.. Jag har tidigare delat stallet med en annan inackorderad. Förra året gjorde...
Svar
19
· Visningar
772
Senast: Lucifer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama