Filifjonkan_
Trådstartare
min gamle gubbe... Min bästa vän sen 18 år, nu ser jag bara hur han blir allt sämre inför mina ögon... Nu kom han tassandes uppför trappen, stannade, stod och vinglade en stund. Jag sa hans namn och då tittade han på mig och jamade, fast det kom liksom inget ljud. Så tog jag upp honom och nu ligger han i mitt knä och spinner. Gamle gubben, min lille vän. Ska det verkligen behöva ta slut såhär? Jag som ville att han skulle somna av sig sälv, pigg och frisk.
Gammelgubben förra sommaren, så glad och frisk...
I våras:
Min fina fina katt...
Att man ens ska behöva ta det beslutet. Att besluta om en väns liv. Översentimentalt eller inte, men den här katten är min mest älskade vän. 18 år, det är ingen tid man bara glömmer. Alltid alltid har han varit här, och nu måste jag antagligen bestämma mig. Besluta om hans liv. Fyfan, jag säjer bara det.
Gammelgubben förra sommaren, så glad och frisk...
I våras:
Min fina fina katt...
Att man ens ska behöva ta det beslutet. Att besluta om en väns liv. Översentimentalt eller inte, men den här katten är min mest älskade vän. 18 år, det är ingen tid man bara glömmer. Alltid alltid har han varit här, och nu måste jag antagligen bestämma mig. Besluta om hans liv. Fyfan, jag säjer bara det.