Snart dax hämta kissen hos Vet

cewe

Trådstartare
Snart får vi hämta lillkissen hos veterinären. Var och lämnade honom i morse för kastrering.
Han var så duktig, satt snällt i buren utan protester. Till och med i bilen, han som annars helst vill vara lös (med sele på förstås).
Men matte vägrar åka bil ensam med katt lös i bilen, så det fick bli bur.

Sv: Snart dax hämta kissen hos Vet

Är allt bra med killen? Det är ju mycket smidigare att kastrera hanar än honor, så det ska säkert gå bra.

Sv: Snart dax hämta kissen hos Vet

Det var en mycket trött kille som kom hem igår kväll.
Kräktes lite efter en stund (givetvis på mattan, var annars) annars verkade han må bra. Var på lådan också
Ville absolut inte vara ensam. Gick vi i från honom kom han och vinglande runt benen på oss.
Sov hela natten i vår säng. I morse var han mycket piggar, åt mat och klättrade på mattes ben vid frukostbordet som vanligt.
Lite konfunderad över varför han inte får gå ut, satte sig vid ytterdörren och väntadeär jag skulle gå i morse.

Liknande trådar

Katthälsa (Med hänvisning till min tidigare tråd om torrfoder till mager katt, ”N”, detta är min andra katt :meh:) ”P”: kasterad katthona, Devon...
Svar
7
· Visningar
1 096
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 400
Övr. Katt Hur gör ni när ni ska åka någonstans med er katt? Till veterinären till exempel? Jag skulle kastrera mina katter idag, åtta månader...
2
Svar
29
· Visningar
3 300
Senast: scandisk
·
Katthälsa Min katt verkar vara otursförföljd. Ingen verkar veta exakt vad som hänt, men jag skall försöka beskriva så gott jag kan. I går vid två...
Svar
14
· Visningar
5 321
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4
  • Säng

Hund, Katt, Andra Djur