Snart dax för operation!

cambello

Trådstartare
Nästa månad ska våran son bli opererad.. Jag har redan börjat fundera på hur det ska gå. Själva operationen går säkert bra jag är mest nervös för sövningen. Tänk om han inte vaknar igen.. Så ska man väl inte tänka men det är en sån sak som kommer upp.. Han är ju bara ett år. Han blev opererad samma dag som han föddes oxå och det var väldigt jobbigt.. Det var ingen vila efter själva förlossningen utan det blev till att åka iväg till det andra sjukhuset. Tror bara jag behövde skriva av mej lite..
 
Sv: Snart dax för operation!

Det går bra !

Jag tror faktiskt att det är en myt att sövningen inte skall gå bra !

Men det är urjobbigt när ens barn skall opereras. Min ena opererades som sexåring och en vid 11-år. En som bara är 1 är ju en väldigt liten plutt.

Styrkekram !
 
Sv: Snart dax för operation!

Tack för stödet :)
Jo det är säkert bara en myt men det är läskigt ändå. Har själv blivit opererad och jag vaknade igen, tack och lov.. Är konstigt nog bara det jag är nervös för. Sen att dom ska plocka bort en tumme och utväxter vid öronen tror jag dom fixar galant.
 
Sv: Snart dax för operation!

Jo det är säkert bara en myt men det är läskigt ändå. Har själv blivit opererad och jag vaknade igen, tack och lov...

Men så många operationer som utförs hela tiden... Det måste vara väldigt ovanligt att någon dör till följd av själva narkosen, eller?:confused:
 
Sv: Snart dax för operation!

tja, jag brukar försöka tänka som så att händer något så är man ju på rätt ställe ;) både när mina barn opererats och när jag själv skullat op.

jag har själv vid narkos råkat ut för andning/hjärtstillestånd troligen på grund av att det visat sig att jag inte tål en del lugnande som ges innan. men läkarna har ju "rätt" utrustning på plats och är ju duktiga på det dom gör ;) med mina barn har det fungerat bra varje gång dom sövts (pga. operation för öronrör, polyper och för kort tungband)

det kommer att funka fint ;)
 
Sv: Snart dax för operation!

visst blir man det, men det kommer att gå fint ;)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 649
Katthälsa Mamma ringde nyss och berättade om senaste veterinärbesöket och funderar lite. Katten: Född 2008, inomhuskatt, pigg, lekfull men klart...
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 502
Senast: Skjøldur
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 242
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp