Jag fick min dotter för snart 7 månader sedan (kejsarsnitt). Jag har kommit igång med ridningen igen och allt funkar bra. Men för några veckor sedan så började jag känna att det "högg" i svanskotan då och då vid ridning. Igår var droppen, för då kunde jag plötsligt inte ens skritta! Blev tvungen att sitta av och longera en stund istället . Har inte haft ont annat än vid ridning...
Under graviditeten hade jag problem med foglossning, men den satt fram då. Hade inte alls problem med svanskotan utan mest med blygdbenet och ljumskarna.
Vad är nu detta? Nån som vet om det kan ha med graviditeten att göra, trots att det är så pass länge sen? Nån som vet vart jag ska vända mig för att få hjälp? Vill inte tömköra och longera resten av min "ridkarriär"...
Under graviditeten hade jag problem med foglossning, men den satt fram då. Hade inte alls problem med svanskotan utan mest med blygdbenet och ljumskarna.
Vad är nu detta? Nån som vet om det kan ha med graviditeten att göra, trots att det är så pass länge sen? Nån som vet vart jag ska vända mig för att få hjälp? Vill inte tömköra och longera resten av min "ridkarriär"...