Snälla Gunnar!

Sorbe

Trådstartare
Inte första gången jag klagar på detta, men vet inte om du sett det...
Men det är så att många använder sig av extreeemt långa länkar till bilder och sånt i första inläggen i trådarna som gör att "startsidan" på forumen blir långa i sidleds då de ej "klipps" automatiskt som de gör när man kollar på länkarna i tråden. då blir det ju http:/www.bukefalos.com/...tardar.html TYP.

Jag sitter med 1024x768 och det funkar bra, tills någon lägger in en för lång länk å då måste jag scrolla, ibland blir det jättemycket åt höger! :crazy: .

Går det inte att fixa att länkarna klipps där oxå?

Litet exempel...
http://camillas.mine.nu/buke/sidan.jpg

Sv: Snälla Gunnar!

Nu är ju inte jag Gunnar men jag förstår inte riktigt ditt problem.

Jag har testat att öppna tråden Skillnaden i IE, Opera och Firefox med 1280*800 och inte behövt sidscrolla i någon av webläsarna.

Jag får ibland sidscrollning på stooooora bilder men då jag huvudsakligen använder Opera som webläsare anpassar jag bara sidan till fönsterbredd så slipper jag detta :idea:

Jag har kollt i IE och Firefox. Sitter i Firefox. Jag är inte den ända som har problem, samma problem på datorerna i skolan. Vill lixom inte ändra till större upplösning bara för att buke strejkar på den saken.

Jo jag håller med dig, måste också sidscrolla vissa trådar pga detta. Även text och allt, det blir väldigt knöligt. Eller så har vi helt enkelt för små skärmar.;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Nu börjar det väl strax bli dags att sluta räkna. 22 år sedan starten 14/5 1996. Den största uppdateringen som skett det senaste året...
Svar
0
· Visningar
1 807
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webbsidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men de heter nu Bukefalos.com sedan...
Svar
2
· Visningar
1 211
Senast: Mim
·
Bukefalos Jag har under en längre period funderat och jobbat med lite olika förbättringar på en del av Bukefalos. Jag tänkte nu att ni som...
2
Svar
32
· Visningar
3 851
Senast: Shaggy
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 633
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar