Snälla, sätt fart!

Ryver

Trådstartare
Senaste två dagarna har jag känt av sammandragningarna lite mer än innan. Inte direkt smärtsamma men liksom "mer" och mer i ryggen. I morse kom slemproppen också, så jag hoppas såå att det är på gång snart. BF var igår (26:e). Håller tummarna för att det sätter fart i natt....!
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Åhh avundsjuk avundsjuk ;)

Jag bara vaggar runt här och inget är skönt eller bekvämt. Jag orkar inte göra något, men orkar heller inte vara still *suck*

Tre veckor kvar... Lycka till nu!
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Hoppas för din skull att det kommer igång.
Hade BF idag och förstår fullständigt din önskan om att det ska komma igång för jag känner absolut samma sak själv.

Håller tummarna för dig.
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Nu har jag klockat "värkarna" och det är exakt 9 min emellan och börjar kännas mer och mer. Sista gjorde faktiskt riktigt ont! Ska det vara typ 5 min emellan om man är omföderska innan man ringer eller hur är det?
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Det är väl bara att ringa det när du vill?

Väntar jag tills det är 5 minuter när det är dags för mig för bebis nr.2 lär bebisen komma i bilen precis när vi svängt ut på vägen :angel:

Som jag sa 1a ggr och kommer säga 2a ggr, jag åker hellre in och får åka hem igen än föder i bilen/hemma.

Lycka till :bump:
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Bara att ringa anser jag. Håller övrigt med pmm....hellre in och sedan få åka hem igen än att föda i bilen ;)
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Ring iaf och säg hur länge du har emellan så att de är beredd att någon är på väg in! För det är du! *hurra* :bump:
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Lite uppdatering:
La mig och sov igår vid 22-tiden. Vaknade vid 3 och nu gick det inte att sova längre! Låg kvar och klockade värkarna, fortfarande 9 min emellan.... Har nu ätit frukost, duchat osv och det är nu ca 6 min emellan, jippi!! Har ringt förlossningen nyss. Jag har jättenära dit så jag väntar nog hemma en stund till. Tänkte ta en liten promenad med hunden nu.
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Nu är det 5 min emellan så nu åker vi till dagis med lillen och till hundvakten osv så får vi se om vi blir hemskickade sen eller hur det går...
Hej så länge!
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Håller tummarna för att allt ska gå bra och att ni får stanna kvar. Själv ska jag till Bm om en timma för att kolla hur knodden mår. Att gå över tiden känns inte så roligt även om det hittills bara är frågan om en dag. :(
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Hä... Det har du rätt i... Hon borde ju inte sitta vid datorn och bara le i mjugg över att vi saknar henne va? Det borde innebära bebis *håller tummarna*
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Tror säkert att ts snusar bebis :D hoppas verkligen det i alla fall. *håller tummarna här med*
 
Sv: Snälla, sätt fart!

Javisst, nu är bebis här!! En go liten pojke på 3480g :love: . Allt gick bra och fort. Har kommit hem nu i eftermiddag och har äntligen lyckats sätta mig en stund mellan allt ammande....
Ska återkomma med en bild så snart jag har fått lite koll på vardagen. Just nu känns det som man bara matar, tröstar och försöker hinna sova lite ibland...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 288
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 837
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 142
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Och visst ja, jag är ju så aggressiv och otrevligt enligt rara bukevänner som jobbar som byråkratiska tjänstemän, att de inte vågar...
Svar
2
· Visningar
1 247
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp