Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, lägenheten är varm, särskilt där solen lyser in. Jag har gjort iordning mjuka härliga kattsängar på svala ställen. Var hittar jag Nikita? Innuti en svart sopsäck (utan handtag) liggandes hoprullad på vinterkläder av ylle. Ibland förstår jag inte hur hon tänker.
Jag har plockat bort henne och lagt henne svalt och skuggigt men hon envisas med att gå tillbaka där solen steker och det nästan kokar i plastsäcken. Hmm, kanske om jag flyttar hela säcken till skuggan eller bara packar upp och hänger upp vinterkläderna och stoppar undan sopsäcken?
Tycker att det ser helt okej ut . Det ser ju ut som det inte är längst in på spännet på ryggen, vilket det borde vara om den var för stor .Jag fick ta över en Tre Ponti-sele av en vän. Testade den en stund inne igår och en längre stund ute idag. Dock känner jag mig jätteosäker på om den är i rätt storlek? Lunas päls gör det ju omöjligt att se hur den faktiskt sitter på henne. Hur vet man att den sitter bra? Jag tycker att den känns lite stor över bröstet, men å andra sidan vet jag ju faktiskt inte hur den bör sitta. Det verkar i alla fall inte som att hon kan ta sig ur den...
Bifogar bilder om någon kanske har någon tanke:
Man ser ju inte så mycket för pälsen, men man ser ju i alla fall hur "högt" den går.
Min är innätad och jag låter balkongdörren stå öppen nästan jämt när det är fint väder ute. Jag åker även hemifrån med balkongdörren öppen (vi bor en bit upp, så ingen risk för inbrott). Mina katter har aldrig haft en tendens till att vara intresserade av att ta sig ut, och de kan ju inte ramla ut heller. Så nej, var inte nojig. Mina borde varit döda för längesen om det var risk med katter på inhägnad balkong .Hur noga är ni med uppsikt på innätad balkong? Jag hade tidigare nät på 5x5 cm och var med ute på balkongen varje gång i början, sedan kunde jag stå precis innanför men inte mer. Nu har jag 3x3 cm med ståltråd och känner mig mycket lugnare. Nu undrar jag hur mycket ni låter katterna vara ute själva? Hur lång tid utan uppsikt?
Dvs ska jag fortsätta vara toknojig?
Tack!Min är innätad och jag låter balkongdörren stå öppen nästan jämt när det är fint väder ute. Jag åker även hemifrån med balkongdörren öppen (vi bor en bit upp, så ingen risk för inbrott). Mina katter har aldrig haft en tendens till att vara intresserade av att ta sig ut, och de kan ju inte ramla ut heller. Så nej, var inte nojig. Mina borde varit döda för längesen om det var risk med katter på inhägnad balkong .
Med ståltråd hade jag varit lugn!Hur noga är ni med uppsikt på innätad balkong? Jag hade tidigare nät på 5x5 cm och var med ute på balkongen varje gång i början, sedan kunde jag stå precis innanför men inte mer. Nu har jag 3x3 cm med ståltråd och känner mig mycket lugnare. Nu undrar jag hur mycket ni låter katterna vara ute själva? Hur lång tid utan uppsikt?
Dvs ska jag fortsätta vara toknojig?