Snabbsvar, vad är fel?

S

ssannna

idag funkar inte snabbsvar som det brukar, istället för rutan längst ner blir jag skickad till en ny sida med svarsruta (som om jag hade tryckt på citatsvar eller svara på inlägg).

när jag gräver i minnet har jag för mej att det har varit såhär en gång förrut, men hur det löste sig då har jag ingen aning om.

hjälp nån? :crazy:

Sv: Snabbsvar, vad är fel?

Du kan ha lyckats stänga av JavaScript i din webbläsare :)
(får samma symptom när jag stänger av JavaScript, men Snabb-svar fungerar okej för mig)

jaha... oj... undrar hur jag lyckats med det, vad är javascript? hehe, får konsultera min käre bror... igen :smirk: tack!

men jag orkar inte vänta på honom nu, detta är mkt störande :p
hur gör man, någon? :crazy:

Internet Explorer(åtminstone version 6): Tools > Internet Options > Security(Tab) > Custom Level(Knapp) > Scrolla ned till Scripting, under Active Scripting välj Enable > OK > Yes > OK

Firefox: Tools > Options > Content(Tab) > Klicka i Enable JavaScript > OK

Opera: Tools > Preferences > Advanced(Tab) > Klicka i Enable JavaScript > OK

Hoppas det funkar :)

Man kanske behöver starta om webbläsaren innan inställningen börjar gälla, vet inte riktigt :)

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 973
Senast: super
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 836
Senast: Anonymisten
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 925
Senast: Nahar
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar