Snabbshopping i Stockholm

_Peplis_

Trådstartare
Kommer snart att passera Stockholm om har lite mer än 2h "dötid" att spendera där en söndagseftermiddag innan jag ska med nästa tåg.

Har tänkt gå förbi NK och köpa té samt Laudrée macaroons. Vad mer får man inte missa? Som bara finns i Sthlm :) och som ligger centralt OCH har öppet en söndag vid 14 tiden :)

Sv: Snabbshopping i Stockholm

Zarah Home finns ju, och det är kul inredning, ligger på vägen till Laudrée:)

Cos, & other Stories och Urban Outfitters får man ju inte missa, alla ligger på Biblioteksgatan.

allt är nog öppet vid 14 i sthlm :)
mood gallerian är väldigt bra :)
& other stories, zara home, cos, massimo dutti(vet inte om de finns på så många ställen runt om i sverige), Michael kors har öppnat för några månader sen också, hollister om man nu gillar det. starbucks finns på centralen.

top shop också

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Bakgrund: Snart 17 årig korsning kallblod/ponny. Ligger "i uppenbar riskzon" för att utveckla PPID och har testats regelbundet sedan...
2
Svar
35
· Visningar
6 117
Ekonomi & Juridik Okej, tar det från början. I mars i år var jag och min (då blivande) sambo och kikade på en gård här i Västernorrland, en liten gård...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
29 409
Senast: Nixehen
·
Dressyr Letar fortfarande dressyrsadel till min Islandshäst. Det mesta glider fram på honom då han är lite smal över bogarna och behöver bredda...
2
Svar
25
· Visningar
4 797
Senast: moli
·
Övr. Katt Jag har prexis flyttat till Gullmarsplan, och var påväg hem från jobbet en sen kväll (runt kl 23) för några dagar sen. Plötsligt ser jag...
Svar
17
· Visningar
1 436
Senast: JustME83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama