Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har totalt glömt bort att beställa pojkvännens födelsedagspresent Den måste vara här före 2/3 vilka brukar ha snabbaste frakten bokus eller adlibris?
Mvh klantarslet
Jag vet inte om det du söker finns hos CDON, men dom var väldigt snabba när jag köpte filmer för några veckor sedan.
Jag fick hem en bok som jag köpt på cdon i veckan, mycket riktigt via adlibris.Tack för era svar! Då blir det iallafall inte adlibris.
Den finns på CDON men där står det "Säljs av Adlibris 4,4 / 5 med 7538 betyg." betyder det att ordern går vidare till adlibris då? isåfall känns det ju ändå inte som något alternativ
Jag fick hem en bok som jag köpt på cdon i veckan, mycket riktigt via adlibris.
Du får nog gå till en bokhandel. Före 2 mars låter chanslöst.
Jag beställde från Adlibris förra lördagen och valde snabbfrakt. Hade böckerna på tisdagen! Hade också tidsnöd pga stundande födelsedag. Så jag går emot strömmen här och tipsar om Adlibris
Nej Bokus brukar inte vara snabba.Låter bra! Bokus recensioner på prisjakt var inget att hänga i granen...
. Kan man inte välja det får man räkna med längsta tiden inom givet intervall enligt min erfarenhet.
Det är samma företagskoncern som adlibris.(Mina idoler är apotea. Man hinner fasen inte klicka på bekräfta beställning innan paketet ligger på Ica. )