Snabba relfexer (onödlig tråd men ändå..)

jea78

Trådstartare
satt och läste på goops hemsida och blev riktigt rörd av att se vilka reflexer och vilken koll en del kuskar har på varnandra.. och i detta fall även banpersonalen

en stor :bow: till dom

Björn berätta att han hade jordens tur och tack vare skickliga kolleger ( Örjan såg jag)tömmen på hästen i lopp 9 släppte, när startbilen börja rulla snabbt,Kollegerna skrek lyckades klämma fast Björns ekipage mellan sej, sen bromsa bilen upp, även där rutinerat folk. Det stanna ,Björn hoppa ur och sprang fram och fick tag i huvudet på hästen.

http://www.stallgoop.se/news.asp?id=677

Sv: Snabba relfexer (onödlig tråd men ändå..)

Shit, de må jag säga! :bow: :bow: :bow: Det är de som kallas PROFFS :bow: :bow: :bow:

ja verkligen..
när jag körde lopp (8st) så inte f*n kollade jag på de andra hästarnas utrustning i starmomentet....

ja verkligen..
när jag körde lopp (8st) så inte f*n kollade jag på de andra hästarnas utrustning i starmomentet....

Då har man en på tok för lätt häst att köra om man har tid med sånt :rofl:

FAST jag kollar alltid vilka som tänker slåss om ledningen, vilka hästar...om det är värt o bränna krut! :D

Jag jobbar med han som satt i startbilen och det va han som hoppade ut och satte fast tömmen igen....det va ju ett 1640 lopp och precis när dom börjat accelera med bilen så skriker björn att dom ska stanna bilen.björn kastar sig av vagnen åt höger och tar tag i höger tömmen och den andra får tag i vänster tömmen och sätter fast den igen......Han jag jobbar med sa att det va riktigt äckligt hadde kunnat gå riktigt åt skogen,tur att det va auto.

du får hälsa :bow: :bow: från mej, mycket skickligt..

Ja verkligen tur att det var auto, och attt alla hade så snabba reflexer..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka