_Zacke_
Trådstartare
Jag ska snart börja jobba efter min föräldraledighet och har efter kontakt med arbetskamrater förstått att det är ännu stressigare där än innan jag slutade(vården). Bland annat hinns det inte med något frukostuppehåll för personalen utan man får klara sig till sin lunchrast. Jag har en problemmage och behöver äta regelbundet för att inte få katarr. Jag kommer med andra ord inte klara mig från 05.30 när jag äter frukost till 12 och där i mellan jobba hårt.
Jag behöver ha något att snabbt slänga i mig i farten som kan få mig att funka ett par timmar till. Kan alltså inte lägga någon tid på att göra i ordning det då utan det ska i så fall kunna förberedas innan jag åker till jobbet.
Även någon riktigt långvarigt mättande frukost jag kan äta vid 05.30 skulle vara bra.
Gillar inte kokt ägg och får ont i magen av sötningsmedel.
Det enda jag vet nu är banan eller smörgås
Jag behöver ha något att snabbt slänga i mig i farten som kan få mig att funka ett par timmar till. Kan alltså inte lägga någon tid på att göra i ordning det då utan det ska i så fall kunna förberedas innan jag åker till jobbet.
Även någon riktigt långvarigt mättande frukost jag kan äta vid 05.30 skulle vara bra.
Gillar inte kokt ägg och får ont i magen av sötningsmedel.
Det enda jag vet nu är banan eller smörgås