snabb fråga

jos

Trådstartare
vad kostar bajspåsar? är de billigare eller dyrare i förhållande till vanliga plast-/fryspåsar?

använder fryspåsar när jag rensar kattlådan, men funderar på att gå över till hundbajspåsar. nån som har svar på dagens i-landsfråga? :p

Sv: snabb fråga

jos skrev:
vad kostar bajspåsar? är de billigare eller dyrare i förhållande till vanliga plast-/fryspåsar?

använder fryspåsar när jag rensar kattlådan, men funderar på att gå över till hundbajspåsar. nån som har svar på dagens i-landsfråga? :p
Det är mycker billigare med hundbajspåsar. Jag använder de både till hunden ,kattlådan och bajsblöjor.:)

tack, vad bra! det var det jag misstänkte. då ska jag bara få tummen ur och köpa det imorron. :)

här är det minnsan gratis med hundbajspåsar..! Jätte bra tycker jag!

ja, oj, det är ju bra! men så fiffigt har vi det nog inte här. :p

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 094
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 861
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
937

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka