SNABB FRÅGA! Om reg nr och pass nr

cactuspower

Trådstartare
Sitter och ska anmäla hästen till en liten lokal tävling nästa helg. Funderar på hur det är, för i anmälan ska man ju dels ange hästens licens nr och min häst har inget sådant då hon inte har licens ännu. Men om jag förstått rätt så krävs det ju inte på lokal tävling.

Men själva frågan är sedan, det står ju också att man ska ange registrerings nummer i anmälan - är det samma som pass numret dvs numret som står längs fram på hästpasset? :confused:

Tack på förhand för snabba svar då jag sitter med anmälan framme :bow:

Sv: SNABB FRÅGA! Om reg nr och pass nr

Du behöver inte fylla i något av de om det är till en lokal tävling du anmäler. Förutsatt att det är en häst.

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver bolla lite funderingar kring anpassad igångsättning efter skada. Jag har självklart pratat med veterinären flera gånger om...
2
Svar
29
· Visningar
2 653
Senast: MiniLi
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 690
Senast: Habina
·
Ekonomi & Juridik Efter lite eftersökningar på internet behöver jag få hjälp att bringa klarhet i bör/skall registrera min importerade ponny i Sverige...
Svar
5
· Visningar
1 892
Senast: Masse
·
P
Ekonomi & Juridik Sitter verkigen fast och beöver hjälp. Fick ett holsteiner sto i inbyte i danmark för en vecka sedan, jättetrevlig häst men poblemet...
Svar
5
· Visningar
1 613
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama