Smileysarna på buke

Sv: Smileysarna på buke

Hmmm :crazy:

Ursäkta min seghet, men ska jag högerklicka på dem o spara? För de funkar inte :(

Aah.. Men dom blir inge fina då :/ Dom blir som ihoptryckta.. Om rörliga får man inte heller med sig.

mina har jag fört över till msn o dom blir också lite hoptryckta, vet inte om det är något att göra nåt åt?

har fått med mig någon rörlig, typ :bump: men inte :banana: , vet inte varför dock :D

Nä det var därför jag undrade om nån visste var man kunde få hem dem.. Dom kan ju inte vara helt unika för buke, eftersom att många andra har dem perfekt på msn (men dom kommer inte ihåg vars dom har fått dem ifrån).

Se till att du sparar dem i rätt format. T ex bananen är en .gif eftersom den är rörlig. Sen vet jag inte så mycket om MSN's begränsningar...

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
472
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
475
Senast: Shaggy
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 542
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam