Smidigt hitta trådar med nya svar?

Twirro

Trådstartare
Hej! Nu vet jag inte om jag är riktigt dålig på att hitta saker i FAQ.. men jag har undrat ett tag: Hur gör man för att se vilka trådar man fått svar på (eller nått nytt inlägg skrivits)? Jag går nämligen nu in på Kontrollpanelen>Din Profil>Statistik>Hitta alla inlägg av ****.. Finns det inget smidigare sätt, för jag tycker detta är ganska krångligt? :confused: Tacksam för svar! :D

Sv: Smidigt hitta trådar med nya svar?

så gör jag oxå, så här tänker jag läsa ;)

Du kan ju kolla i de trådar där du skrivit
om du klickar på ditt anv.namn uppe till vänster och sedan "visa inlägg" typ. Är det blåa rutor har någon skrivit :)

hehe, ah ;) Kan ju vara spännande att se om man slösat bort tid eller om det är på detta irriterande sätt man måste göra ;P

Klickar du på >>Kontrollpanel<< till vänster i den översta mörkgröna listen så kommer alla trådar du prenumererar på som har nya inlägg upp.

Normalt prenumererar man på de trådarna man skriver i (kolla dina inställningar under >>Inställningar & val i Kontrollpanelen<<).

Prenumerera på en tråd som man inte skrivit i gör man genom att välja prenumeration i drop-down-listan som kommer när du klickar på >>trådverktyg<< (lite till höger om mitten i den andra mörkgröna listen).

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 635
Senast: Shaggy
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
627
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 918

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka