Smidig som ett kylskåp?

Corax

Trådstartare
:rofl: :rofl: :rofl:

Min katt... :rofl:
Alltså. Jag gjorde en ny leksak till honom men efter att ha lekt i ca tio minuter så vet jag inte om jag vågar fortsätta. Under den tiden har han
1, trillat ner från soffan två gånger varav den ena uppåner med huvet före :crazy:
2, hoppat in i vardagsrumsbordet, med tänderna före :eek:
3, gjort frivolter i soffan, med huvet före :angel:
4, hoppat in i en byrå med rumpan först :o

Jösses, jag skrattade så jag höll på att trilla omkull. Är det möjligt för en liten katt att vara så osmidig?

Berätta om era katters osmidighet så jag slipper skämmas över min. *s*

Sv: Smidig som ett kylskåp?

När våra katter leker hoppar de upp i glasbordet när de ksa upp i soffan, vi flyttar inte bordet särsklit ofta och man tycker att efter 2 år borde dom sluta med det :grin:

mina trillar ner från fönsterbrädan titt som tätt, rullar/voltar ur soffan in i bordet - fast jag flyttat på det just pga detta och springer in i väggen /dörrar...

speciellt populärt är det att gasa på och sen bromsa för sent och glida i höög fart in i dörrposten och sedan sladda ut i köket och välta sopbortsten + kattsand/torrfoder säck..

Välkommen i de smidigas gäng. Här ramlar vi ner ur möblerna, sladdar in i väggar, rusar rakt in i möbler osv. Tog väl priset idag när katten sittandes på golvet ska tvätta sig på ryggen och ramlar baklänges......:rofl:

Vår lilla buse sladdar in i vattenskålen och välter den, ramlar ner från soffan, springer in i dörrar och i ben m.m.
När man leker lejon glömmer man liksom bort omgivningen. :p

Åhh det gjorde mina jämt förut.. fast de ramlade iof ner i vattenskålen... :angel:

Hade en i hörnet brevid soffan under fönstret för skygga mamma katt....

Mina har hoppat ned i toalettstolen....
Vad gjorde du för leksak som var så rolig?

Jag antar att du frågade mig om leksaken.

Jag hade ett sånt dära handtag med tillhörande snöre där katten har lekt loss (och verkligen lekt sönder)själva leksaken för länge sen(ja snöret fattades också för den delen). Så jag tog en sönderklippt fleecebit och knöt fast. Det var populärt som sjutton. :D
Sen älskar han små mjukdjur från IKEA. Helst de där fingerdjuren som fanns för en mindre evighet sedan. Fast nu har han lekt sönder Alla.

Jag undrar även över om era katter leker Houdini med sina leksaker. Min har lekt bort ett Gäng under årens lopp och de går bara inte att finna Nånstans. :o Ja menar... en yta på 38 kvadrat... Hur svårt ska det vara? *s*

Jag undrar även över om era katter leker Houdini med sina leksaker. Min har lekt bort ett Gäng under årens lopp och de går bara inte att finna Nånstans. :o Ja menar... en yta på 38 kvadrat... Hur svårt ska det vara? *s*

Jag har hittat många saker under spisen, kylskåpet, tvättmaskinen och badkaret. Har du tittat där?

Jag har letat på alla ställen som den finns möjlighet att pilla in/under/bakom en leksak men kammat noll.
Jag fattar verkligen inte!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka