småsnacka

S

shirley

finns de någonstans där man kan komma i kontakt med andra som håller på me typ NH och kanske western? bara snacka loss byta åsikter? e ny här, förstår inte detta riktigt än...:banana:

Sv: småsnacka

Kontakta NNHA. Den vägen hittar du många som kan och lever enligt NH. Gå med i föreningen!
Vad gäller western finns ju forum för det.

LIA

Är det något särskilt du vill "snacka" om när det gäller horsemanship mm eller är det bara allmänt snack? Jag har arbetat som tränare i westernridning och horsemanship i ca 15 år . Fick själv min utbildning när jag bodde i USA i 6 år. På ranchen där hanterades alla hästar enl NH. Lägg ut en tråd om det är något du undrar över.:bump:

Det finns ju ett westernforum här på Bukefalos! :)

Liknande trådar

Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 568
Senast: Capybara
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
673
Senast: Glimra
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
656
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama