Alindra2000
Trådstartare
Nu får jag snart panik pga mitt högra öra. Jag har varit sjuk sen i lördags (halsont, yrsel,hosta, lite nästäppa, igenkorkat öga när jag vaknar) och lite lock för båda öronen. Nu har högra örat gått helt bananas... Locket har blivit som ett pipande/brusande tryck som värker och min hörsel är väl typ 20% på det örat. Pratat med sjukvårdsupplysningen som säger "det brukar ge sig, du behöver inte gå till läkaren" och "om du vet att det är en vaxpropp kan du behandla med revaxör, men om det inte är en vaxpropp får du absolut inte behandla".
Ok, kanon.. Tack för infon. Hur vet jag vad det är då? Just nu har jag petat i mig 2 citodon och då kan jag härda ut hyfsat om jag inte lägger mig ner.
Någon som har några fiffiga tips på hur jag kan på ngt ofarligt sätt testa mig fram? Hon på vårdupplysningen var ärligt talat inte till ngn större hjälp utan sa mest att jag skulle vänta. Det gör för ont för att inte göra ngt....
Ok, kanon.. Tack för infon. Hur vet jag vad det är då? Just nu har jag petat i mig 2 citodon och då kan jag härda ut hyfsat om jag inte lägger mig ner.
Någon som har några fiffiga tips på hur jag kan på ngt ofarligt sätt testa mig fram? Hon på vårdupplysningen var ärligt talat inte till ngn större hjälp utan sa mest att jag skulle vänta. Det gör för ont för att inte göra ngt....