Fungerar utmärkt, har haft mina i snart två år utan en skråma. Mina har inte gått sönder alls trots skrap. Du kanske har en annan modell än jag.Funkar dock inte om man har en häst som skrapar. Då går de sönder efter en vecka...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fungerar utmärkt, har haft mina i snart två år utan en skråma. Mina har inte gått sönder alls trots skrap. Du kanske har en annan modell än jag.Funkar dock inte om man har en häst som skrapar. Då går de sönder efter en vecka...
Kan du länka till din matta? Den jag har är för tunn men bra storleksmässigt.Fungerar utmärkt, har haft mina i snart två år utan en skråma. Mina har inte gått sönder alls trots skrap. Du kanske har en annan modell än jag.
Hur gör man det?Kan du länka till din matta? Den jag har är för tunn men bra storleksmässigt.
Gå in på Biltemas hemsida. Hitta din matta och kopiera länken uppe och klistra in den här i ett inläggHur gör man det?
Tog en skärmdumpGå in på Biltemas hemsida. Hitta din matta och kopiera länken uppe och klistra in den här i ett inlägg
vi bytte en gång på garanti för skärmen pajja, nu ett år senare har kameran gått sönder. Är lite less på Biltemas bakkamera just nuVår har suttit i släpet sen 2015 och fungerar klockrent!
Oj! Ja, det kan jag förstå.vi bytte en gång på garanti för skärmen pajja, nu ett år senare har kameran gått sönder. Är lite less på Biltemas bakkamera just nu