Smaragdgröna kläder

_Charlotte_

Trådstartare
Jag är förmodligen hopplöst o-medemedveten och totalt ute. Jag är nämligen på jakt efter typ mörkt smaragdgröna kläder, och hittar noll och intet. Jag tycker att jag har letat igenom de större kedjorna (H&M, Cubus, BikBok, Vero Moda, Kappahl, Lindex, Indiska...) samt second hand-butiker i min närhet. Hittar inget. Det gröna jag hittar är mintgrönt, ljusgrönt, militärgrönt... Allt utom, ja, (mörk) smaragdgrönt.
Har ni råkat se något, nästan vad som helst, i den färgen i någon affär nyligen? Tipsa mig! Även webshoppar är okej, men jag har letat även där utan att hitta nåt. Kan ju dock inte lova att jag inte missat något :)

Esprit har en del plagg i en färg de kallar Cloud Forest och ser ut så här:

eco024eo1e004_cloudforest.jpg

http://www.boozt.com/se/sv/esprit-c...5692/4115711?navId=4307&color=7&group=listing

Är det något sånt du tänker dig? I sådana fall finns det en hel del på den där hemsidan, även i andra märken, t.ex. Only och Vero Moda, där heter färgen Ponderosa Pine. :)

on15079761_ponderosapine.jpg

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inser att många av mina kläder blivit för små för fort. Vet inte vad som har hänt men även de byxor som förut var lite för stora sitter...
2
Svar
22
· Visningar
2 696
Senast: Angel
·
Kläder & Bli fin Jag är verkligen SÄMST pä att leta runt i butiker. 😜 Man kunde tro att jag är man, när det handlar om shopping... 🤪 jag tycker...
2
Svar
24
· Visningar
2 310
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar