Smala vävribbtyglar

Wilfa

Trådstartare
Någon som vet var jag får tag på lite smalare vävribbtyglar, helst med tygelhakar där man fäster det vid bettet? Svarta i ponnystorlek, tack :bow:

Sv: Smala vävribbtyglar

Kolla islandshästshoparna, tex glirnashopen.com eller kaupreridsport.se, de brukar ju ha hakar på tyglarn och i ponnystorlek.

Sv: Smala vävribbtyglar

Tack, men jag vill ha tygelhakar, inte snabbspännen. Alltså sådana där flärpen på tygeln går utifrån och in genom bettet och sedan fästs med en liten hake. Någon som vet?

Liknande trådar

Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 583
Senast: ii-ssa
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
583
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
918
Senast: Bison
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
553

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka