Oj! Jag vet inte vad som ingick i seniorpanelen men det var flera saker än njurar och sköldkörtel iaf. Jag älskar verkligen min lokala Vettris, de har som sagt bra priser och är enormt trevliga också
Ja jag är allt lite avundsjuk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj! Jag vet inte vad som ingick i seniorpanelen men det var flera saker än njurar och sköldkörtel iaf. Jag älskar verkligen min lokala Vettris, de har som sagt bra priser och är enormt trevliga också
Är du orolig, välj en annan veterinär. Jag tycker att en koll inte skadar?Veterinären trodde inte det var något akut utan vi ska avvakta till vaccineringen (i juni ). I och med att hon äter och dricker ordentligt, är bra i magen, pigg och alert med fin päls trodde veterinären inte att det var något allvarligt utan precis som sagts i tråden, bara en smal modell.
Jag får väl se hur länge jag vågar vänta
RC kattungefoder ska vara spannmålsfritt om dom inte ändrat receptet.@Cattis_E nu har jag inte sådär vansinnigt många veterinärer att välja på.. Vill ju helst ha en jag litar på också. Men ska ringa igen och höra vad en seniorpanel skulle kosta.
@EmmaW Hon är väldigt kinkig med maten och verkar dessutom vara allergisk mot spannmål, så foder som RC går bort. Veterinären trodde inte på mask men det är klart att det skulle kunna vara det.
Åh, vad roligt att höra! Vad skönt att du kan slappna av nu.Nu kan jag pusta ut. Veterinären tyckte hon var fin och I bra kondition. Känns bra, bara jag som var nojig
Åh vad sköntNu kan jag pusta ut. Veterinären tyckte hon var fin och I bra kondition. Känns bra, bara jag som var nojig