Har flyttat till ny lägenhet med en sovalkov, nu till detta med gardinerna.. de jag hade i förra lägenheten i vardagsrummet har jag hängt vid alkoven.. men ska jag ha några vid fönstret bredvid också? Ser väldigt kalt ut nu..
Ska jag köra på 2 ganska diskreta panelgardiner? Eller ska jag ta bort de jag har vid alkoven o sätta dem vid fönstret?
Färgerna i detta rum vardagsrum/sovalkov är blått(åt turkos hållet) bege(äggskal) och brunt.
Bruna gardiner blir nästan för mörkt... soffan är brun, diskret..
Har 2 bilder:
Här ser ni hur ja hängt gardinerna vid alkoven redan och också hur dörren till uteplatsen är lite mitt i där.. kanske kan va smidigt o inte ha nån gardin just där? dörren går dock inåt
Blev lite mörk
Ja, shoot!
//Mimmi
Ska jag köra på 2 ganska diskreta panelgardiner? Eller ska jag ta bort de jag har vid alkoven o sätta dem vid fönstret?
Färgerna i detta rum vardagsrum/sovalkov är blått(åt turkos hållet) bege(äggskal) och brunt.
Bruna gardiner blir nästan för mörkt... soffan är brun, diskret..
Har 2 bilder:
Här ser ni hur ja hängt gardinerna vid alkoven redan och också hur dörren till uteplatsen är lite mitt i där.. kanske kan va smidigt o inte ha nån gardin just där? dörren går dock inåt
Blev lite mörk
Ja, shoot!
//Mimmi