smakar hö olika?

Aliil

Trådstartare
jag har funderat ett tag på nu om olika höer smakar olika. då hästarna i stallet helst äter den andres hö. det e hö från olika bönder och hästarna får ibland gå fritt i stallet och kan äta det hö dom vill. flera gånger har jag sett dom ta en lite tugga av "sitt" hö och sen gått till de andras.

e det flera som har funderat på det? ev har en annan teori?

Sv: smakar hö olika?

tänkte bara så att det inte e något jag har fått för mig... kan få knäppa ideer som inte stämmer med varkligtheten:angel:

Liknande trådar

Foder & Strö Min häst ger mig gråa hår. Jag har nu testat Aveve Icelandic mix - om det är mineraler i det vill hon inte äta. St. Hippolyt Höcobs...
Svar
17
· Visningar
952
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 153
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 186
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Lyckades i somras få tag på fint hö, analyserat hö från årets skörd. Nu när vi under de regnigaste nätterna stallat in hästarna har min...
Svar
5
· Visningar
1 267
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka