smakar hö olika?

Aliil

Trådstartare
jag har funderat ett tag på nu om olika höer smakar olika. då hästarna i stallet helst äter den andres hö. det e hö från olika bönder och hästarna får ibland gå fritt i stallet och kan äta det hö dom vill. flera gånger har jag sett dom ta en lite tugga av "sitt" hö och sen gått till de andras.

e det flera som har funderat på det? ev har en annan teori?

Sv: smakar hö olika?

tänkte bara så att det inte e något jag har fått för mig... kan få knäppa ideer som inte stämmer med varkligtheten:angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 751
Senast: tara
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 082
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Lyckades i somras få tag på fint hö, analyserat hö från årets skörd. Nu när vi under de regnigaste nätterna stallat in hästarna har min...
Svar
5
· Visningar
1 254
Senast: mily
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka