SM och Världscupstävling i Malmö 2011

Sv: SM och Världscupstävling i Malmö 2011

Det skulle vara uppehåll på Lördagen när terrängen går som det ser ut nu, men regna på söndagen när vi ska rida såklart... SUCK!!

I ** ska en häst jag ridit vara med, kul!! :)

Senast ändrad:

Ja, hoppas verkligen inte det blir som förra året då jag och min kompis fullständigt flöt bort i vårt tält... inge roligt :p

Jag, som inte alls hänger så långt söderut tycker det är ohyggligt synd att det inte verkar finnas några TV-sändningar från helgen :(

Jag ska försöka få med mig sambo och dotter dit. Vi var i Flyinge i söndags och sambon fann fälttävlan ungefär lika tråkigt som allt annat med hästar. Han vill bara gulla med sin Peia-ponny :p Men jag när ett hopp om att vi ska bege oss till Ribban. Han sa i förmiddags att han ville hitta på något i helgen och nu fixade ju jag det :D

Är det lätt att hitta dit från malmö central? Funderar på att åka dit och fota lite på lördag.

Kom och kolla på Teamchasingen på söndag, det brukar tom icke-hästfrälsta gilla :D

Jag ska dit imorgon, ska rida uppvisning på min nordsvensk och är sååååå nervös :eek:

Sambon ser det som en principsak. Efter de senaste månaderna då hästarna i princip enbart inneburit veterinärbesök (två av dem), tappskor, lamajakt med förrymda hästar som resultat, pga hälta en häst som inte kunnat säljas som planerat och en extrahäst som jag inte skulle ha.
Vid det här laget skulle jag bara ha min ettåring. Nu har jag ettåringen, hans sexåriga mamma och hans 19-åriga mormor. (Förutom heltidsstudier, extrajobb och en tre månader gammal dotter.)
Jag förstår alltså sambon. Tidigare tyckte han att hästar iaf var OK. Men jag ska inte gnälla. Han vill själv gå på Göteborg horse show t.ex. så dit åker vi tillsammans med en kompis till mig :laugh:

Ta buss istället. Sök på Reseplaneraren och skriv in Malmö C till Öresundsparken alt. Tekniska museet så fixar det sig :laugh: (Linje 3 "Ringlinjen" och linje 32 mot Ön passerar.)

Jag hittade både dit och hem så här kommer det lite bilder.

DSC_2882.jpg

DSC_3021.jpg

DSC_3245.jpg

DSC_3390.jpg

DSC_3007.jpg

DSC_3013.jpg

DSC_3118.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Lokaltidningen Avenyn) Malmö stad satsar 2,8 miljoner kronor på genomförandet av Malmö City Horse Show 2011, en stor internationell...
Svar
0
· Visningar
732
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Skånska Dagbladet) Malmö City Horse Show laddar för framtiden. Redan vid årets tävlingar kommer ryttarna att rida på det som kan bli...
Svar
0
· Visningar
637
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Malmö City Horse Show utökar sin internationella fälttävlan i augusti med SM för seniorer. Läs mer...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: arabia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Newsdesk) Malmö stad har fått i uppdrag av Svenska Ridsportförbundet och ridsportens internationella organisation FEI att anordna...
Svar
1
· Visningar
959
Senast: C_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka