Slutat uppdatera resultat?

Krockodil

Trådstartare
Har dom slutat att uppdatera resultaten på SRF tävlingstermin? Där man kan klicka på tävlingsresultat och söka på häst eller ryttare. (ni fattar vart jag menar. ;) ) Inga resultat verkar vara inlagda sedan mars i år och så lång tid har jag aldrig varit med om att det tagit tidigare. Är det någon som fått resultaten inlagda efter det?

Sv: Slutat uppdatera resultat?

Jag var tvungen att titta där, och där fanns det två resultat av samanlagt 25 tävlingar. :grin: :angel:
Dock lokalt, och dessa tävlingar är ju oviktiga att se resultat från...

Ts: Tryck på sök tävling och ändra datumet för sökningen.

Lite sega är de, det håller jag med om.
Men det kan i vissa fall bero på att klubbarna inte inrapporterar resultatlistorna snabbt, samt att de håller på att göra om så resultat -09 och tidigare finns i det gamla systemet och årets ska läggas in i TDB.
Förbundet är sällan snabba...:p

Den här gången är det faktiskt inte förbundet som strular utan Equipe som håller på att uppdatera/förnya systemet så förbundet KAN helt enkelt inte få ut resultaten.

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
802
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
682
Senast: tara
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 073
Senast: super
·
Hästvård Hej, har åter igen ett problem med hästen 🥹 (ska det aldrig ta slut!?) Efter att ha ägt min nuvarande häst i ett halvt år upptäcktes...
Svar
0
· Visningar
497

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar