eldione

Trådstartare
"Etologi och djurskydd är ett nytt program som startar hösten 2005."
Detta är det enda jag hittar om denna utbildning. Jag är jättenyfiken på den men vill ju ha mer information!
Kan någon hjälpa mig???? :bump:

Sv: SLU Skara

Jag skulle vilja gå det programmet och funderade på det men eftersom jag är inne på min 6.e termin på miljövetenskapsprogram så känns det lite si o så att byta när man nästan är klar. Du kan iallafall ringa till studievägledare på SLU och prata med den personen. Då kan du ställa frågor som de borde kunna svara på :)

Tack! Jag hittade inte dit :p
Jo, man får se hur det blir med jobb, men jag ska nog försöka! Det är ju något som verkligen intresserar mig iaf. Fast får vänta ett par år först, ska utomlands och så har jag ett par ämnen att lägga till, Kemi A och Biologi B. Där har jag en annan fråga: Biologi A då?? Ska man läsa den med? Jag har läst Naturkunskap A+B.

eldione skrev:
Tack! Jag hittade inte dit :p
Jo, man får se hur det blir med jobb, men jag ska nog försöka! Det är ju något som verkligen intresserar mig iaf. Fast får vänta ett par år först, ska utomlands och så har jag ett par ämnen att lägga till, Kemi A och Biologi B. Där har jag en annan fråga: Biologi A då?? Ska man läsa den med? Jag har läst Naturkunskap A+B.

Biologi A måste man ha läst om man ska läsa biologi B :p Naturkunskaps godkänns inte om det inte står så, tyvärr.

Okej, gissade att det var nåt sånt :( men får väl läsa det på typ komvux eller nåt. Blir ju roligare om man har ett mål och Bara läser dessa ämnen...? Just nu är jag inte så förtjust i skolan :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 083
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 580
Senast: Mia_R
·
Däggdjur Läste precis att SLU vill ha allmänhetens hjälp för att få veta vad älgen äter. De har i tidigare undersökningar sett att bärris är en...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama