Slicka på plastpåsar, överallt...

Sv: Slicka på plastpåsar, överallt...

Min ena gör också så, har hört att det är brist på något. Men vet inte vad eller om det är sant..?!

Ok min Siames älskar att tugga på badrumsmattor, vad kan det vara brist på?? Inteligens? Sen gillar han att bita på bubbelplast så bubblorna smäller.:D

Min ena slickar också på plastpåsar, tar tuggor av dem också emellanåt, så jag får se till att det inte ligger några framme, annars är de uppätna. Plast, namnam! :crazy:

Liknande trådar

Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
600
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Hej, är det nån som vet nåt man kan kleta på ett bandage så katten inte slickar eller biter på det? Tänker det finns antibit för hästar.
Svar
12
· Visningar
1 099
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
667
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama