Z
Znooty
Många tycker att "vi" slår hästarna inom trav sporten men vi slår INTE(!!!!) Hästarna vi ger dem bara uppmuntrande klappar bara så att alla vet! Jag vill gärna veta era åsikter så skriv!! // Znooty!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Joho då, självklart! Och en BPM:are på morgonen så det vet sin plats... Dessutom har jag märkt att regelbundna BPM:are ger längre o större mular, vilket ju är super bra, när jag piskat dem (en handrare såklart och mutad banveterinär) hela upploppet för att de ska få mulen först..nilema skrev:Gör inte du som jag och ger dom en omgång innan fodring så dom inte sparkar i boxväggen???
Räcker det med att glatt klappa händerna och utropa små uppmuntrande rop!?bulan skrev:nej nej inte piskat....uppmuntrande klappar var det
Om den går upp i falsett eller innehåller babyspråk..bulan skrev:Kan min "skönsång" räknas som uppmuntrande små tillrop???
Klappa händerna duger om man samtidigt stampar med fötterna... typ raketen
Znooty skrev:jag menar under loppen många jag har träffat tycker att det ser brutalt ut