Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Råttor gnager sig lätt igenom plast, har någon haft foder i plastlåda men ingen råtta bitit igenom så har man inga råttor eller också har råttorna struntat i det men det betyder inte att de inte kan.
Här gnagde råttor sig in i grannens slaktbod genom plåt. Då fick de tag i ett hörn och gnagde ett hål.
När vi stod i ett stall med mycket möss förvarade vi foder i begagnade frysboxen. Fungerade riktigt bra Där fanns inga råttor så vet inte om det skulle räcka för dem också.
Precis som @farin nyss skrivit; frysboxar och kylskåp! Sluter tätt, gnagfria, skåp.
Lägg i rödcederkulor, torrpåsar och såna där små siliconkulor (?). Textilier hade jag testat att ha i fungerande vakuumpåsar, men kollat till dem ofta och noga för att inte få lukt eller fukt, om jag var tvungen att förvara dem där.
Juridik & Ekonomi
Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Trädgård & Växter Kompisarna köpte ett Dancover garagetält till sina mc, står visserligen ganska i lä men inte helt. Det har fungerat jättebra de 5 år som...