Skvättskydd!?!

verrdogan

Trådstartare
Nån mer än jag som har problem med en skvättande hund?

Min hane är nu 9 mån. och han har varit rumsren bra länge. men nu har han börjat skvätta på saker å ting. Speciellt om jag har med honom hem till någon.

Har ni samma problem? Va ska jag göra? Nu springer han omkring med skvättskydd för att ja ska skydda möblerna.

Sätt gärna in bilder på era små gummiTarzans:devil:
 
Sv: Skvättskydd!?!

Ser ingen bild!!!!

Jag undrar verkligen var man får tag i ett s k skvättskydd och hur det är konstruerat.

Behovet är akut när jag har hanhundar på besök eller inackorderade!!
 
Sv: Skvättskydd!?!

Här uppe springer så gott som alla unga dvärgpinscharhannar med skättskydd. Det pinkas hej vilt på det mesta annars. Men som tröst så verkar det vara ett övergående beteende som de slutar med när hormonerna slutar spruta ur öronen på dom. ;) :D
Har aldrig haft hanne själv och haft det problemet så tyvärr kan jag inte komma med några vidare råd annat än att säga håll ut, det går nog över. :D
 
Sv: Skvättskydd!?!

Skvättskydd säljs överallt tycker jag.Tradera,Blocket och andra internet shopar med specialitet dvärghundar.
 
Sv: Skvättskydd!?!

Ser ingen bild!!!!

Jag undrar verkligen var man får tag i ett s k skvättskydd och hur det är konstruerat.

Behovet är akut när jag har hanhundar på besök eller inackorderade!!

Mina är special sydda till min lilla pojk. ska ta kort på han så du får se va ful han är =)
 
Sv: Skvättskydd!?!

Här uppe springer så gott som alla unga dvärgpinscharhannar med skättskydd. Det pinkas hej vilt på det mesta annars. Men som tröst så verkar det vara ett övergående beteende som de slutar med när hormonerna slutar spruta ur öronen på dom. ;) :D
Har aldrig haft hanne själv och haft det problemet så tyvärr kan jag inte komma med några vidare råd annat än att säga håll ut, det går nog över. :D

haha då är de asså inte bara jag som har problem med min lilla tonåring då =)
 
Sv: Skvättskydd!?!

Lova att ni inte skrattar nu då =)
DSC00476.jpg

DSC00474.jpg

DSC00473.jpg
 
Sv: Skvättskydd!?!

Nu har ja fått 2 nya skydd med posten idag =) sätter in bilder på dom så fort som ja har enkamera som vill vara med. Ett blått å ett grönt med tassar är de iaf =)

Rekomenderar varmt hon som syr dom!! Snabba leveranser och hon är jätte trevlig
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min hund har haft problem med magen nu sedan i maj, med perioder av diarré. Veterinären har tagit jättedyra blod- och avföringsprov som...
Svar
7
· Visningar
669
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 771
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: Jeps
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 194
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp