Skumrem skall inskaffas.

Status
Stängd för vidare inlägg.

shlubberdubb

Trådstartare
Oljade och pusslade ihop nya kandaret ida. När jag då tog isär det gamla för att ta av betten så ser jag att kräldjuret varit på och tuggat på stångtygeln. Jag måste alltså för första gången i mitt live skaffa skumrem. Har inte den blekaste hur dessa skall passas in. Tips mottages tacksamt.

Och jag som hade börjat fundera på att sälja det gamla bruna. *suck*

Sv: Skumrem skall inskaffas.

jag har bara sätt på min och sätt den i kedjan.. finns inte så mycket man kan göra vad jag vet.. den har 2 hål som man reglerar längden på men ja det blir inte direkt nån skillnad

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag ska försöka beskriva mitt problem så kortfattat jag kan. Jag har ett 7-årigt halvblod med lite fullblod i sig, valack, !fux...
2
Svar
27
· Visningar
5 414
Senast: MattiZ
·
Hästvård Från ingenstans har nu min andra häst också fått fång. Min gamla shettis hade en känning förra våren när hon släpptes i en obetad hage...
2
Svar
22
· Visningar
4 959
Hästmänniskan Hej alla kloka människor. Jag vet inte vad jag vill med denna tråden eller jo jag vill ha andra människors åsikter, tankar, förslag på...
Svar
16
· Visningar
3 148
Dressyr Pållen har stått i 2 år p.g.a. skada och är nu under igångsättning. Han har smakat på kandaret förr och trivts ypperligt med det. Igår...
Svar
9
· Visningar
3 067
Senast: zanzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka