Ja. Jag är enormt tacksam för att det upptäcktes innan fång var ett faktum.Skönt det! Det är ett helvete.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Jag är enormt tacksam för att det upptäcktes innan fång var ett faktum.Skönt det! Det är ett helvete.
Jo. Du hittar på scenarion ingen skrivit om (inte bara just i den här tråden utan i tråd efter tråd) men kan aldrig ge citat på dina felaktigheter utan svarar då något i stil med citatet nedan.Nej faktiskt inte ?
Du reflekterar och diskuterar inte, du antyder på ett väldigt fult sätt att andra missköter sina hästar och hänvisar till din fyrtioåriga kunskap (borde det inte vara femtio snart? Du har skrivit fyrtio länge nu) som om tiden man pysslat med något skulle vara helt avgörande eller ge någon tyngd för dina märkliga påståenden. Kunskap eller brist på densamma syns i det man skriver och att hitta på saker och påstå att andra har skrivit det ger ingen debatt eller diskussion utan enbart irritation.@TinyWiny oj
Jag diskuterar och reflekterar helt enkelt. Tycker det är viktigt på ett diskussionsforum att debatt är precis det . Jag har reflekterat och svarat helt enkelt i din tråd .
Jag tycker det är relevant att påtala att PPID är inte en sjukdom som är vanlig på unga djur över huvud taget .
Jag skippar att bemöta dina övriga kommentarer ang PPID ”och hade jag vetat något om det” osv .
Nej. Men jag tycker det vore vettigt att alla en gång per år, t ex i samband med vaccinationen, tog blodprov på sin häst.Ok. Så du tycker att det vore vettigt generellt att ta blodprov flera gånger om året på friska unghästar på rutin utan föranledning för PPID ?
Nej jag stör mig inte på dig rent allmänt. Jag stör mig på alla som hittar på egna scenarion som inte är aktuella och sedan diskuterar och argumenterar om det istället för det som faktiskt är aktuellt för det blir bara irritation och viktiga seriösa diskussioner drunknar i dravlet.@TinyWiny . Jag tycker det vore lämpligt att läsa det som står och inte fokusera på vem som skriver vad som står. Jag vet att du stör dig på mig rent allmänt sedan tidigare osv.
Ditt inlägg/svar på mina poster i denna tråd är så otrevligt och personriktat så det toppar listan på otrevliga inlägg.
Jag är inte ett dugg intresserad av att vidare bemöta dina inlägg på nivån du kommenterat. Riktigt trist .
Har du vidare synpunkter på mig personligen föreslår jag att du rapporterar det till moderator, för mina reflektioner i din tråd har inte för avsikt att sabba någon tråd, inkl att inte att snurra in på åsikter om personer osv.