Skryttråd: Puppy of the year!

falukorw

Trådstartare
Idag tävlad jag på Grand Hôtel med min egenuppfödda och delägda dvärgschnauzer Bailey. Kvalifiseringen sker genom att vinna BIS valp på en SKK länsklubbsutställning så det var inga dåliga valpar som deltog. Man tävlade i olika heat med två i varje och så sslogs en ut och en gick vidare och min lilla Bailey som dessutom är yngst av alla valparna slog ut alla konkurrenterna i sextondel-, åttondel-, kvarts- och semifinal och togs sig till final. Där förlorade han mot en mycket fin akita men jag är såååå glad över att ha fått en sån fin valp i min andra kull. Han blev alltså 2:a bästa hanvalp!

Hur får man in bilder nu för tiden???

Sv: Skryttråd: Puppy of the year!

Heja!

Du får in en bild genom att kopiera bildadressen och klicka på symbolen näst längst till höger i inläggsmenyn (alltså där du väljer fet, kursiv, understruken text etc)

Så himla kul. Har följt dina bilder på fb i dag :)
Nu ska min lilla Mini bli en snygging också, så hon och Bailey kan ha en dejt så småningom :love:

Han är så himla snygg :love:

Lyckades få till det!

I greenroom innan tävlingen
Picture002.jpg

Tävlingen
Picture043.jpg

Picture039.jpg

Picture020.jpg

Efter andraplaceringen
Picture095.jpg

Picture093.jpg

Ja, vi får hoppas!
Skulle vilja se Minisen igen. Kan vi inte ses nåt snart???

Vad roligt! Massa grattis!

*kl*
Tack för alla gratulationer!
Han är inte bara snygg utan trevlig också, och älskar det här med utställningar. Står och viftar på svansen hela tiden :) Nu längtar jag tills han går första gången i juniorklass, ska bli kul att se hur han står se mig de äldre hundarna.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka