Skrivbordsbild

N

nutte

Jag lade in en bild på en söt pojke som skrivbordsunderlägg, nu får jag inte bort den!! Jag gjorde det bara för kul, men jag vill inte ha honom där!! Hur ska jag få bort den?? Den ligger inte kvar där som man väljer skrivbordsunderlägg o jag har inte kvar bilden i datan ens, men där ligger den minsann kvar! Hjälp mig att få bort den??
 
Sv: Skrivbordsbild

Högerklicka på skrivbordet (någonstans där det inte ligger en ikon)
I rutan som kommer väljer du fliken 'skrivbord' (borde heta så, det står 'Desktop' i engelsk version) och så väljer du 'ingen' ('none' på engelska), eller någon annan bakgrund du vill ha.
 
Sv: Skrivbordsbild

Jo, han är borta och jag har valt en annan bild men sen när man stänger av datan så blippar han minsann upp igen....haha. Han förföljer mig tydligen!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
286
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
462
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 480
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp