skriva över tidigare vacc. till pass?

_Runaway_

Trådstartare
Kan en veterinär skriva över tidigare vaccinationer i passet? Det handlar om samma vet. som utfört vaccinationerna av botulism och hästinfluensa. Jag var lite slarvig ( :o ) med vacc. intygen så jag har två stycken, plus det nyligen hemkomna passet.:smirk: är ju lättare att ha det i passet alltihop, mn kan man göra så i efterhand?

Sv: skriva över tidigare vacc. till pass?

Min vet förde över alla de senaste vacc till passet. Hon hade inte utfört alla, men gjorde sin namnteckning när hon skrev över när hon samtidigt var där för att vaccinera. Sparde de gamla intygen hemma sen.
Mycket smidigare att ha allt på ett ställe.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Hästvård Jag tappade bort min ponnys vaccinationsintyg i samband med att passet skulle skickas in till hennes rasförening (vaccinationerna kunde...
2
Svar
27
· Visningar
5 802
Senast: gylle
·
Hästmänniskan När jag köpte min ponny "hittade" inte förra ägaren hennes vaccinations intyg. Dock på vet. besiktningen innan köpet valde säljaren att...
Svar
13
· Visningar
1 530
Senast: Presto
·
Hästvård Fick nyligen hem min häst igen efter att ha vart på foder en längre tid. Har lite problem med fodervärden och får inte hem något pass...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: Acses
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama