Skrittövningar

P

ponny500

Jag ska under en vecka rida en häst som jag bara ska skritta och trava litegrann. Men jag vet som inte riktigt vad jag kan hitta på :angel: Vet någon hur långt det ska vara mellan bommar om man skrittar över dom?? Hästen är en C-Ponny den har inte varit halt eller så men den har ingen bra kondis alls :smirk:

TPFH

Sv: Skrittövningar

Du kan rida ut i skogen och skritta i slalom mellan träden.
Sätta upp koner på ridbanan och bestämma dig för en väg du ska rida, med ex. bestämda platser för halter, ryggningar travfattningar.

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
529
Senast: MiniLi
·
Träning Efter en snygg volta i Maj där kusen bröt 8 tornutskott i manken har vi nu fått ok på att börja sätta igång. Det har läkt otroligt bra...
Svar
1
· Visningar
467
Senast: Cattis_E
·
Ridning Hej! Jag behöver råd från er som har erfarenheter av senskador och igångsättning när hästen stått länge. Min häst som är ett halvblod 15...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: Nevermind
·
Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
1 951
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras