turbofling

Trådstartare
Emilia vill lära sig att aka skridskor i vinter (och da vill ju saklart Maja det ocksa). Här hittar jag bara skridskor fran storlek 28-29, i Sverige har jag hittat fran storlek 22. Därför ska jag be ngn i Sverige att köpa och skicka men jag behöver er hjälp. Har ni tips pa ngn bra modell som fungerar bra i storlek 23 och 26?

Sv: Skridskor

Jag har inget bra svar på just den frågan..

Men enligt min erfarenhet tycker jag att skridskor överlag är små i storleken. Har haft ett par olika märken och modeller men har alltid behövt gå upp en storlek. :)

Sv: Skridskor

Båda mina har skridskor från Jofa. Dem är i dubbelstorlekar 24-25 och 26-27. Dock köpta på loppis för 25kr styck men dem funkar utmärkt efter en slipning:-).

Sånna här svarta har Saga och Elivia har liknande fast vita.

155162632_1.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
889
Senast: Bison
·
Fritid Eller den regelbundna ledighet du har, beroende pa jobbschema? Jag ar nyfiken da jag nastan varje helg brottas mellan att vilja gora sa...
2
Svar
24
· Visningar
2 383
Övr. Hund Hej alla! Hoppas pa att fa lite inspiration fran er kloka bukisar! Jag och min sambo har tva hundar (GSD 4 arig hona, Vastgotaspets 1.5...
Svar
4
· Visningar
1 134
Senast: niardasp
·
Hästvård Hej! Detta riktar sig kanske främst till er i södra Sverige, da klimatet där är mest likt det här i Hamburg. Denna vintern är...
2
Svar
32
· Visningar
2 611
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar