Skotträdd katt

MissFideli

Trådstartare
Min älskade Fia är skotträdd !!! På sätt och vis visste jag det, för hon brukar kunna bli nervös när det åskar. Men nu har hon krypit runt hela kvällen och morrat och sett hysterisk ut.
Min stackars flicka !! :cry: :cry: :cry:

Mesiga britter!! :devil:

Nä,det var inge kul faktiskt,förlåt att jag sa´ så...
pussa henne från Hunken(marre alltså) så blir hon nog på bättre humör. :smirk:

Samma här alla våra tre katter är rädda och osäkra, försöker hålla dom inomhus för det händer att dom försöker att smita ut i ren skräck! :(
Gosar så mkt det går!!

GOTT NYTT ÅR ALLA!!! :) :)

Mina båda satt på fönsterbrädan och tittade...
Slog till ett par gånger och ville ha :)

Mina brukar sova eller sitta i fönstret och titta på. Så jag antar dom haft roligt där hemma. Själv jobbar jag.

Detta är mina missars första nyår, och de brydde sig inte speciellt. De har spanat i fönstret lite, och sedan sovit.

Här har ju smällandet ökat succesivt, så de har vant sig.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
994
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt https://www.tv4.se/artikel/7ezMx6f87yMwzgY0hc3CDk/katt-skickades-ivaeg-i-paket-hittades-100-mil-bort :jawdrop:
Svar
9
· Visningar
1 221
Senast: Rosett
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 557
Senast: Hazel
·
Katthälsa Min devån Seven har tyvärr gått upp ordentligt i vikt. Hon är konstant hungrig och berättar det för alla. Eller mig då, eftersom jag är...
Svar
10
· Visningar
1 032
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka