Bapelsin

Trådstartare
Nora har senaste veckan fått någon slags beläggning i huden på sidan av båda ögonen. Det sitter ovanför ögonvrån så det är inte vätska från ögonen som torkat. Det är mer tjockt och påminner mer om skorv. Det sitter hårt och går inte att pilla bort med naglarna. Jag har smörjt med idomin nu i förhoppning att det ska mjukna och att det sen ska gå att pilla bort.

Jag tror inte att det är en allergisk reaktion eller hudåkomma, för det sitter på exakt samma ställe på båda sidorna.
Är det någon som har en idé om vad det kan vara?

3F17F52C-83D9-4D65-A82E-D5F4F16C5EF5.jpeg

Liknande trådar

Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
798
Senast: Mandarinen
·
Hundhälsa Min 11-åriga schäfer har en period haft lite skumma symtom, harklingar, svullen under ögonen, ont i ansiktet, blödit näsblod ett par...
2
Svar
34
· Visningar
5 132
Senast: lizzie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 367
Senast: cassiopeja
·
Ekonomi & Juridik För nu ca 4 veckor sedan köpte jag ett jätte fint hoppsto, ville ha en läromästare som jag bara kan sätta mig upp på och hoppa och bara...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 712
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar